چه زمانی از خوشبوکننده بدن استفاده کنیم؟
شنبه 4 مرداد 1399 ساعت 17:24 | بازدید : 324 | نویسنده : jd | ( نظرات )

خوشبو بودن یکی از مهمترین اصول نظافت و آراستگی برای هر فردی است. شما هر قدر زیبا باشید، هر اندازه خوشتیپ و خوش پوش باشید، هر قدر آرایش زیبایی داشته باشید و یا خوش استایل باشید اگر خوشبو نباشید قطعا کسی به شما نزدیک نخواهد شد. می توان ادعا کرد اولین قدم برای زیبایی خوشبو بودن بدن و لباس است. محصولات زیادی برای خوشبو کردن بدن وجود دارد که وظیفه همگی زدودن بوی عرق و خوشبو کردن بدن و لباس است. برای این موضوع محصولات متفاوتی طراحی و تولید شده است که مهمترین و پرطرفدارترین آن اسپری بدن است.

اسپری بدن

نکات خرید اسپری بدن

لازم است بدانید که عطرها بر اساس تراکم دسته بندی خواهند شد که اسپری بدن تراکم بسیار کمتری نسبت به عطر را داشته و یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین نوع خوشبو کننده ها می باشد. البته دوام رایحه این محصول بر روی بدن کمتر از عطرهاست. اسپری بدن قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به سایر محصولات خوشبو کننده داشته و تقریبا هر قشری می تواند این محصول را خریداری کند. میزان روغن موجود در اسپرهای بدن بسیار کم است و به راحتی می توان آن را بر روی بدن و حتی لباس نیز اسپری کرد. برای خرید اسپری بدن بهتر است به اسپرهایی را انتخاب کنید که رایحه آن ها را قبلا تجربه استفاده از آن را در عطر و یا ادکلن موردنظر خود داشته باشید. هنگام خرید اسپری بدن حتما سعی کنید محصولات ضد حساسیت تهیه کنید. این محصولات می تواند موجب ایجاد حساسیت و یا تحریک و التهاب شدید در پوست شود. بر روی اسپری ها مدت زمان ماندگاری آن ها درج شده است پس حتماً به آن دقت کنید. بهتر است هر شش ماه یکبار اسپری بدن خود را تغییر دهید زیرا به دلیل مقاوم شدن بدن در برابر فرمولاسیون آن، ممکن است تأثیر همیشگی را بر روی بدن نداشته باشد. سعی کنید از برندهای معتبر اسپری بدن خود را تهیه کنید تا از سالم بودن محتویات آن اطمینان داشته باشید.

تفاوت بادی اسپلش با عطر

بادی اسپلش یکی از جدیدترین محصولات خوش بود کننده است که طرفداران بسیاری نیز دارد. در واقع اسپری خوشبو کننده بدن است که به صورت مایع و رقیق بوده و فرمولاسیون آن شامل آب و الکل و ترکیبات طبیعی است. بادی اسپلش شبیه ادکلن است اما ماندگاری کمتری نسبت به ادکلن دارد. بادی اسپلش را به هیچ عنوان بر روی لباس امتحان نکنید بلکه باید آن را مستقیما بر روی پوست خود بزنید. بادی اسپلش با رایحه های مختلفی توسط برندهای معتبر عطر و ادکلن تولید شده و بر خلاف اسپری ها که در ساخت آن از گاز استفاده شده، به صورت مایع بر روی بدن اسپری خواهد شد و رایحه قوی تری نسبت به اسپری ها دارد. اگر بیماری پوستی مانند اگزما یا خشکی بیش از حد پوست دارید قبل از خرید و مصرف انواع بادی اسپلش حتماً با پزشک متخصص پوست مشورت کنید. بوی این محصول حدود 45 دقیقه تا یک ساعت بر روی پوست باقی می ماند که برای ماندگاری بیشتر می توانید آن را هر یک ساعت یکبار تمدید کنید. خانم های باردار دقت داشته باشید از این محصول در دوران شیردهی استفاده نفرمایید زیرا ممکن است باعث ایجاد حساسیت در کودک شیرخوار شما گردد.

در انتخاب ادکلن زنانه دقت کنید

ادکلن زنانه یکی از پرطرفدارترین محصولات خوشبو کننده برای خانم ها به حساب می آید. استفاده از این محصول در بین خانم ها باعث افزایش جذابیت و لطافت زنانه خواهد شد. ادکلن های زنانه توسط شرکتها و برندهای معتبر زیادی تولید می شوند که رایحه های مختلفی نیز دارند. هنگام خرید ادکلن زنانه حتماً آن را بر روی پوست خود تست کنید. با تست کردن ادکلن هم از بوی آن اطمینان پیدا می کنید و هم متوجه خواهید شد که به آن ادکلن حساسیت دارید یا خیر. سعی کنید رایحه ای را انتخاب کنید که همه شما را با آن بو بخاطر آورند. یکی از مهترین نکات خرید ادکلن دقت کردن در انتخاب تم است که در اصل تفاوت بین عطر و ادکلن را نشان می دهد. تم به فرمولاسیون و ترکیبات یک عطر بستگی دارد و شامل چهار نوع است: مرکباتی (نظیر پرتقل، ترنج و لیمو)، زمین (نظیر دارچین، وانیل، عسل و چوب)، مشک و گلی. نکته بسیار مهم دیگری که هنگار خرید ادکلن زنانه باید به آن توجه کنید میزان بودجه شما است. شما باید با توجه به مقدار پولی که در اختیار دارید ادکلنی خوش بو با ماندگاری بالا و با بهترین و مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

محصولاتی که در بالا به شما معرفی کردیم همگی در خوش بو شدن بودن و لباس شما تأثیر مستقیم دارند فقط باید نحوه استفاده و کاربرد آن ها را بلد باشید. برای خرید این محصولات می توانید به فروشگاه اینترنتی میس و مستر مراجعه کرده و از برندهای معتبر روز دنیا خرید کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
لینک دوستان
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی لوازم آرایشی از بهترین برندها و آدرس tarlaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 7
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 38
:: بازدید سال : 132
:: بازدید کلی : 667